zondag, november 26, 2006

zazou

Eergisteren is mijn poes gekastreerd
Toen ik thuis kwam moest ik heel rustig met hem zijn.
En de die avond moest ik ook niet naar de muziekschool dus
ook geen toets.
Vorige week hebben we een liedje geleerd en dat was toen voor de toets.
En dat liedje ging zo: de vogels in de wei ze trippelen toch zo blij en vliegen vrolijk naar het woud verdwijnen in het hout. Maar ik hoor ze nog, waar zijn al die zangers toch? 'k Hoor hun liedje van de Mei, 'k Hoor ze zingen vogel vrij!!!
En op muzieknoten gaat het zo: re re mi fa sol la la do do sol sol la la sol mi la sol fa
sol la fa mi mi fa fa re do sol la sol fa do do sol sol la sol fa la la mi sol fa mi re la la mi sol fa
sol la re re mi fa sol la la do do sol sol la la sol mi la sol fa sol la fa mi mi fa fa re fine.


Geen opmerkingen: